Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Göç İdaresi Genel Müdürlüğü
  • Karabük Valiliği

İl Göç İdaresi Müdürlükleri

Karabük İl Göç İdaresi Müdürlüğü
Karabük İl Göç İdaresi Müdürlüğü
Karabük İl Göç İdaresi Müdürlüğü
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    Hakkımızda Görevlerimiz Mevzuat Müdürümüz Kurumsal Kimlik
  • YABANCILAR
    Düzenli Göç Düzensiz Göç Uluslararası Koruma Geçici Koruma İnsan Ticaretiyle Mücadele Uyum ve İletişim Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNDEM
    Haberler İlden Haberler Duyurular
  • İSTATİSTİKLER
    İstatistikler Raporlar
  • İLETİŞİM
    İl Göç İdaresi Müdürlüğü Kamu Kurumları
°C
15
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Hakkımızda
    • Görevlerimiz
    • Mevzuat
    • Müdürümüz
    • Kurumsal Kimlik
  • YABANCILAR
    • Düzenli Göç
    • Düzensiz Göç
    • Uluslararası Koruma
    • Geçici Koruma
    • İnsan Ticaretiyle Mücadele
    • Uyum ve İletişim
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • İlden Haberler
    • Duyurular
  • İSTATİSTİKLER
    • İstatistikler
    • Raporlar
  • İLETİŞİM
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Kamu Kurumları
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
  • Hakkımızda
  • Görevlerimiz
  • Mevzuat
  • Müdürümüz
  • Kurumsal Kimlik

Hakkımızda

Hakkımızda
Ülkemizin son yillarda artan sosyo-ekonomik gücüne ve refah seviyesine, bölgemizdeki ülkelerin yasadigi çatisma ortami ve istikrarsizliklari eklenince, Türkiye cografi olarak kilit ülke konumuna gelmistir. Göç hareketlerinden etkilenen ana aktörlerden biri olan ülkemiz, hem insan haklari standartlari yüksek Avrupa ülkelerine geçis konumunda geçmiste oldugu gibi önemli bir yer tutarken, hem de yasadigi demokratik dönüsüm ve güçlü ekonomisiyle düzenli ve düzensiz göç hareketleri için direkt olarak bir çekim merkezi haline gelmistir.

Özellikle sınır komşularımızda meydana gelen karışıklık ve iç savaş halleri Karabük'e de gelen yabancilarin sayilarinda, son yillarda dikkate deger bir artis meydana getirmiştir. Tasra teskilatlarinin islemleri devraldigi 18 Mayis 2015 tarihinden bu yana aylik ortalama 8 binden fazla yabanciya hizmet verilmekte olup bunlarin kahir ekseriyeti sehrimizde yerlesik olarak hayatlarini devam ettirmek amacini tasimaktadir.
 
İlimizde 2007 yılında eğitim- öğretim faaliyetlerine başlayan Karabük Üniversitesi son yıllarda yabancı öğrencilerin ilgi odağı haline gelmiş olup,bu durum egitim faaliyetleri için sehrimize gelen yabancilarin sayisinda ciddi bir yogunluk arz etmektedir. 

İlimizin gözbebeği konumunda olan Safranbolu tarihi yerleşim bölgesi, 1994 yılında UNESCO Dünya Miras Listesi'ne girmiş olup, turistik amaçla ilimize gelen turist sayısını her geçen gün arttırmaktadır.
Ülkemizin en büyük ilk 50 sanayi kuruluşu arasında yer alan Kardemir A.Ş., Türkiye'nin en büyük demir-çelik entegre üretim tesisi olup, sahip olduğu köklü sanayi kültürü ve bugünkü kurumsal kimliği ile büyümesini ve gelişimini sürdürmekle birlikte bünyesinde yabancı uyruklu Mühendis istihdamı sağlamaktadır.

11.04.2013 tarih ve 28615 sayili Resmi Gazetede yayimlanarak yürürlüge giren 6458 Sayili Yabancilar ve Uluslararasi Koruma Kanunu, etkin bir iltica ve göç yönetimini saglam bir yasal zemine oturtarak göçmenlerin ve uluslararasi koruma arayanlarin haklarinin teminati için önemli bir adim olmustur. Bu kanunla ayrica Göç Idaresi Genel Müdürlügü 81 Ilde, 148 Ilçede ve yurtdisinda teskilatlanmayi hedeflemistir. 18.05.2015 tarihi itibariyle de Il Müdürlügümüz is ve islemleri devralmis, nitelikli personeliyle ve saglam bir alt yapiyla donanmis, “insan odakli” bir sekilde hizmet ve faaliyetlerine devam etmektedir.

Il Müdürlügü, yabancilarin Türkiye'ye giris ve Türkiye'de kalislari, Türkiye'den çikislari ve sinir disi edilmeleri, uluslararasi koruma, geçici koruma ve insan ticareti magdurlarinin korunmasiyla ilgili is ve islemleri Genel Müdürlügün amaçlarina, belirlenmis politikalara ve mevzuata uygun olarak düzenli, insan odakli, uyumlu, hizli, etkili ve verimli bir sekilde yürütmek üzere faaliyetlerini sürdürecektir.
 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ

  • Hakkımızda
  • Görevlerimiz
  • Mevzuat
  • Müdürümüz
  • Kurumsal Kimlik

YABANCILAR

  • Düzenli Göç
  • Düzensiz Göç
  • Uluslararası Koruma
  • Geçici Koruma
  • İnsan Ticaretiyle Mücadele
  • Uyum ve İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular

GÜNDEM

  • Haberler
  • İlden Haberler
  • Duyurular

İSTATİSTİKLER

  • İstatistikler
  • Raporlar

İLETİŞİM

  • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
  • Kamu Kurumları
  • MÜDÜRLÜĞÜMÜZ
    • Hakkımızda
    • Görevlerimiz
    • Mevzuat
    • Müdürümüz
    • Kurumsal Kimlik
  • YABANCILAR
    • Düzenli Göç
    • Düzensiz Göç
    • Uluslararası Koruma
    • Geçici Koruma
    • İnsan Ticaretiyle Mücadele
    • Uyum ve İletişim
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • İlden Haberler
    • Duyurular
  • İSTATİSTİKLER
    • İstatistikler
    • Raporlar
  • İLETİŞİM
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Kamu Kurumları
 © 2024 Karabük İl Göç İdaresi Müdürlüğü
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız